تا سپیده...| یادداشت های گاه و بی گاه اسماعیل معنوی

تا سپیده...| یادداشت های گاه و بی گاه اسماعیل معنوی

کمی دغدغه دارم

طبقه بندی موضوعی
درپاسخ به یادداشت آقای روزبه کردونی با عنوان «توزیع سبد کالا سند صداقت و تدبیر دولت»:
 

جناب آقای کردونی! شما از پله دوم شروع کرده اید!

دولت آقای روحانی اگر واقعا دولت "تدبیر" است می بایست بتواند یک طرح این چنینی را به نحو احسن اجرا کند. نمی توان از طرفی بی تدبیری کرد و باعث تحقیر مردم ایران شد و بعد از آنکه بسیاری از دشمنان (مثل خانم شرمن که با این موضوع به ملت ایران اهانت کرده بود) سوء استفاده های خود را کردند و البته رسانه های داخلی هم گلوی خود را پاره کردند دستور پیگیری برای اصلاح طرح داد!  به این نمی گویند تدبیر!

چنانچه این دولت دولت تدبیر بود می بایست طرح را بخوبی کارشناسی می کرد و اینگونه بدست دشمنان بهانه نمی داد و ناخواسته مردم تحقیر نمی شدند.

جناب اقای کردونی! خواهش میکنم به این سوال روشن پاسخ دهید:«کدام یک از رسانه های غربی که تصاویر حقارت مردم را مخابره کرده بودند این تحلیل و تفسیر شما را پس از عذرخواهی رییس جمهور مخابره کردند؟» (+)

نمی توان بی تدبیری کرد و بعد صادقانه گفت که من بی تدبیری کردم و در نهایت هم به خودمان مدال افتخار بدهیم!

مردم را نباید بعنوان مدل آزمایشگاهی قرار داد (به تعبیر شما از آنها برای شنیدن نواقص کمک گرفت!)

برادر عزیز! هزاران کارشناس از دولت حقوق می گیرند که نواقص همین طرح ها را بشناسند و برطرف کنند تا مادرها و پدرهای پیر ما در سرمای زمستان برای چند کیلو برنج هندی و چند تخم مرغ و ... به زحمت نیفتند.

مگر این طرح چقدر پیچیدگی داشت!؟
 
 البته عذرخواهی اقای روحانی کار بسیار پسندیده و خوبی بود.


ضمنا یک سوال دیگر:
چرا دولت ازبرنج "هندی" در این سبد استفاده کرد؟! این هم نشانه تدبیر و صداقت است؟ یک محاسبه سرانگشتی بفرمایید! چند کشاورز برنجکار ایرانی با این طرح می توانستند زندگی شان را سامان دهند؟ نتیجه حمایت از "تولید ملی" این است؟!!
  • اسماعیل معنوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی