تا سپیده...| یادداشت های گاه و بی گاه اسماعیل معنوی

تا سپیده...| یادداشت های گاه و بی گاه اسماعیل معنوی

کمی دغدغه دارم

طبقه بندی موضوعی

گوویل بختیاری! از اینجا به بعد مراقب باشیم!

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ق.ظ

به فضل الهی این مسئله هم ختم به خیر شد و مسئولین رسانه ملی و تهیه کنندگان سریال "سرزمین کهن" از بختیاری های سلحشور عذرخواهی کردند و دیشب هم که صداوسیما متن عذرخواهی را از همه بخش های خبری اش پخش کرد. (اینجا) و قائم مقام آقای ضرغامی هم برای دلجویی از بختیاری ها و شنیدن سخنان بزرگان و منتقدان به خوزستان سفر کرد.

دستور توقف پخش و بازنگری سریال هم که صادر شد. و اما حالا چند نکته با گوویل و ددویل!


1- ما بختیاری ها رسم آزادمردی و جوانمردی را از شیرعلی مردان خان بختیاری آموختیم که با پرچم مقدس "علی ولی الله" در مقابل استبداد رضاشاه قیام کرد. ما همواره پشتیبان تمامیت ارضی سرزمین اسلامی مان بوده ایم . 


2- بختیاری عاشق اهل بیت و سینه سوخته نام مقدس "امیرالمونین علی" است، بختیاری فقط و فقط با اولاد علی(ع) عهد بسته و زیر پرچم هیچ گروه و تفکر دیگری نخواهد رفت، لذاست که طی سالهای بعد از انقلاب همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده است و خواهد بود. بختیاری فراموشکار نیست و هرگز از یاد نخواهد برد که انگلیسی ها چه جسارتهایی که به این قوم مظلوم روا نداشتند و چه تحقیرهایی که البته شایسته خودشان بود و اما ظالمانه در حق بختیاری روا داشتند فلذاست که از دلسوزی های ظاهری رسانه های انگلیسی و آمریکایی نه تنها ذوق زده نمی شویم بلکه تبری هم می جوییم. ما حمایت شما کاسه لیس های اسرائیل را نمی خواهیم و بهتر است که شما به فکر میلیون ها نفر مردم فقیر خودتان باشید.


3- موضوع تمام شد و منتظر هستیم که قسمت های بعدی را بصورت اصلاح شده ببینیم اما باید مراقب بود که افراد فرصت طلب مجددا سعی نکنند که به قصد ماهیگیری آب را گل آلود کنند! ما اجازه نخواهم داد که آنها با گل آلود کردن "آب"، آبرو و اعتبار ایلی مان را خدشه دار کنند! بختیاری فهیم و هوشمند است لذاست که وقتی بزرگان مان قول پیگیری دادند و در عمل هم نتیجه دیدیم هرگز به قانون شکنی وو هرج و مرج نزدیک نخواهیم شد.

از امروز به بعد هرگونه اقدام جدیدی که با بهانه جویی همراه باشد قطعا از جانب بختیاری ها نیست و لازم است که ما زمینه این گونه اقدامات را از بین ببریم.

  • اسماعیل معنوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی