تا سپیده...| یادداشت های گاه و بی گاه اسماعیل معنوی

تا سپیده...| یادداشت های گاه و بی گاه اسماعیل معنوی

کمی دغدغه دارم

طبقه بندی موضوعی

سفر رییس جمهور محترم به استان خوزستان حاشیه هایی به همراه داشت. از نصب بیلبوردهای بسیار زیاد در سطح شهر گرفته تا دادن لقب "سردار" به کسی که بیم سرهنگی داشت! (رجوع کنید به جمله معروف « من سرهنگ نیستم، من حقوقدانم»

یکی از مواردی که از دقایق اول سقر اقای روحانی به خوزستان نظر رسانه ها را جلب کرد استفاده تیم حفاظت رییس جمهور از کیف های ضدگلوله ای بود که تا پیش از این استفاده از آن برای هیچ مقامی در جمهوری اسلامی رایج نبوده. این کیف های ضد گلوله را فقط یکبار رسانه ها در زمان سخنرانی حضوری سیدحسن نصرالله در یکی از خطرناک ترین نقاط لبنان و در نزدیکی مرز اسرائل دیده بودند و آن هم البته بصورت آماده استفاده نه "درحال استفاده" !

حفاظت از رییس جمهور یک امر بسیار ضروری و حیاتی است که به امنیت ملی گره خورده و نگارنده هم معتقد است که باید از همه جهات از رییس جمهور محترم حفاظت کرد، اما نکته دیگری در میان است:

یکی از مولفه های آرامش روانی شهروندان "احساس امنیت" است، استفاده غیرعادی تیم حفاظت رییس جمهور در اهواز از این کیف های خاص می تواند این شائبه را بوجود آورد که مگر اهواز از مناطق مرزی لبنان و اسرائیل از ضریب امنیت کمتری برخوردار است که برای حفاظت از سیدحسن نصرالله نیازی به باز کردن کیف نبوده لکن در اهواز 2 کیف ضدگلوله را همزمان در اطراف رییس جمهور باز کرده اند؟! یقینا پاسخ منفی است و رییس جمهور محترم هم اینچنین قصدی نداشته اند اما این بی تدبیری ها از تیم حفاظت دولت تدبیر بعید است!



بازخوردها:

بولتن نیوز

خوزنیوز

رهیاب نیوز

اهواز نوین


  • اسماعیل معنوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی